Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Archive for discussions from 2006. Please post new discussions in the appropriate forum.
Moderators: neps, Matthew, Michael Pajaro
-
Andreas
- Rookie
Hello,
My Brohter say, K.I.T.T is stohl!!

And I waiting of Kitt!! Can you help, Kitt founding??
The Knight Rider
-
HungarianKnight
- FLAG Recruit
- What year did the original Knight Rider start: 0
by HungarianKnight » Wed Apr 26, 2006 11:51 am
Do you mean that Kitt is stolen?
Meinst du, dass Kitt gestohlen ist?
Well, an urban legend states that one car used for the show was hijacked by a stage worker and nobody saw the car again.
Eine Großstadslegende sagt, dass ein Auto, das in der Serie angewendet war, von einem Kulissenarbeiter gestohlen worden war. Das Auto wurde von Niemandem mehr gesehen.
Deutsch ist besser für Dich, neicht wahr, mein Freund? Wenn dein Englisch nicht so gut ist, versuche einen Übersetsungsprogramm anwenden. Viele solche Programme sind on-line, sie sind auch frei zum Benutzen.
Beste Wünsche!
HungarianKnight
-
Andreas
- Rookie
HungarianKnight wrote:Do you mean that Kitt is stolen?
Meinst du, dass Kitt gestohlen ist?
Well, an urban legend states that one car used for the show was hijacked by a stage worker and nobody saw the car again.
Eine Großstadslegende sagt, dass ein Auto, das in der Serie angewendet war, von einem Kulissenarbeiter gestohlen worden war. Das Auto wurde von Niemandem mehr gesehen.
Deutsch ist besser für Dich, neicht wahr, mein Freund? Wenn dein Englisch nicht so gut ist, versuche einen Übersetsungsprogramm anwenden. Viele solche Programme sind on-line, sie sind auch frei zum Benutzen.
Beste Wünsche!
HungarianKnight
Tank you!
Danke schön!
Ich werde mal da nachschauen!!

The Knight Rider